Käyttöönotto

Jotta voit alkaa vastaanottaa ajanvarauksia, sinun tulee määrittää työajat, toimipisteet, työntekijät ja palvelut.

Aloitetaan aukioloajoista. Voit asettaa työajat erikseen jokaiselle palvelulle ja työntekijälle, tai voit määrittää yleiset työajat koko yrityksellesi.

Kun olet rekisteröitynyt, täyttänyt alussa kysyttävät yrityksen tiedot ja valinnut itsellesi sopivimman paketin, toimi näin:


1. Aukioloaikojen lisääminen

  • Mene kohtaan Asetukset > Aukioloajat.

Valitse yrityksellesi aukioloajat. Voit myös lisätä vapaapäiviä.

2Toimipisteiden lisääminen

  • Mene kohtaan Toimipisteet > Lisää toimipiste.
  • Lisää yrityksesi toimipiste / toimipisteet.

Voit halutessasi piilottaa toimipisteen varausnäkymässä: Asetukset > Varausnäkymä Sijainti.

3. Työntekijän lisääminen

Mene Työntekijä > Lisää työntekijä.
Muista liittää työntekijä siihen toimipisteeseen ja palveluun, jotka loit aiemmin.

4. Palveluiden lisääminen

  • Mene kohtaan Palvelut > Lisää kategoria
  • Kun kategoria on luotu, mene kohtaan Lisää palvelu

5. Tarkista ajanvaraussivusi

Ennen kuin jaat sivuasi, varmista että se näyttää oikealta ja toimii sujuvasti.

Mene omaan URL-osoitteeseesi, joka luotiin aiemmin. Löydät oman URL-osoitteesi kun menet Jaa sivusi -kohtaan.

Voit tehdä testivarauksen, jotta tiedät miltä ajanvaraus näyttää asiakkaallesi.

6. Sivun jakaminen

Mene Jaa sivusi ja kopioi sivusi URL-osoite. Voit sitten jakaa linkin asiakkaillesi eri kanavien kautta.

Ajanvaraussivusi pakolliset osiot on nyt tehty!