TYÖNTEKIJÄN TIEDOT
Tässä välilehdessä täytetään työntekijän perustiedot, kuten nimi, sähköposti, puhelinnumero ja profiilikuva. Valitse työntekijän toimipiste, ja jos työntekijä työskentelee useissa paikoissa samanaikaisesti, voit valita ne monivalintavaihtoehdoilla. Voit myös lisätä lyhyen muistiinpanon työntekijästä, joka ei näy asiakkaille.
TYÖAIKATAULU
Oletuksena työntekijän työajat ovat asetuksissa määritellyt ”Aukioloajat”-välilehdellä. Jos haluat luoda mukautetun aikataulun, aktivoi ”Määritä tietty työaikataulukko”. Voit lisätä työajat, vapaapäivät ja tauot sekä asettaa kullekin viikonpäivälle oman aikataulun. Työpäivän ulkopuoliset päivät voi merkitä vapaapäiviksi, ja taukojen lisääminen onnistuu ”Lisää tauko” -painikkeella.
POIKKEUSPÄIVÄT
Poikkeuspäivien välilehdellä voit luoda aikatauluja poikkeuspäiville, kuten päiville, jolloin työntekijät työskentelee vain osan päivästä. Klikkaa ”Lisää poikkeuspäivä” -painiketta ja määritä alkamis- ja päättymisajat. Voit myös lisätä taukoja poikkeuspäiville.
LOMAT
Lomat-välilehdellä voit määrittää yksittäiset vapaapäivät työntekijöille. Jos työntekijälle tarvitaan lisälomapäiviä yleisten asetuksissa määritettyjen lomapäivien lisäksi, merkitse ne tähän. Muussa tapauksessa on suositeltavaa, että lomat on valittu sekä työntekijän että asetusten välilehdissä.
Kun kaikki työntekijän tiedot on täytetty, tallenna ne ”LISÄÄ TYÖNTEKIJÄ” -painikkeella. Voit etsiä työntekijöiden nimiä, sähköposteja ja puhelinnumeroita listasta sekä lajitella niitä.