Yrityssivu on sivu, jossa asiakkaasi voivat esitellä omaa yritystoimintaansa. Sivulla näytetään tärkeät tiedot asiakkaasta ja se toimii myös heidän ajanvarausnäkymänään. Tiedot näkyvät julkisesti ja ne voi täyttää helposti suoraan hallintapaneelissa.
Yrityssivun täyttäminen
- Mene kohtaan Yrityssivu
- Täytä tiedot yrityksestäsi (esim. yhteystiedot, some-linkit ja hintataso)
- Lisää kuvia palveluistasi tai toimitilastasi
- Kirjoita lyhyt kuvaus yrityksestäsi ja palveluistasi
- Määritä toimipisteet, jotka näkyvät kartalla
- Tallenna muutokset
- Pyydä arviointia meiltä
Hyväksymme pääsääntöisesti kaikki arvioinnit.

Yrityssivulla näkyvät tiedot:
Toimiala
Näkyy automaattisesti, kertoo millä alalla yrityksesi toimii.
Hintataso
Näkyy automaattisesti. Asiakkaat näkevät yleisesti, onko kyseessä edullinen, keskihintainen vai korkeampihintainen palvelu (€ – €€€€).
Yhteystiedot
Sivulla näytetään yrityksesi puhelinnumero, sähköposti sekä mahdolliset some-linkit. Näin asiakkaat voivat ottaa sinuun helposti yhteyttä.
Toimipaikka(t)
Osoitteesi näkyy sekä kartalla että tekstinä. Tämä helpottaa asiakkaiden paikalle löytämistä.
Kuvagalleria
Voit ladata kuvia yrityksestäsi tai palveluistasi. Ne näkyvät yrityssivulla ja lisäävät luottamusta sekä kiinnostusta.
Aukioloajat
Näytetään automaattisesti sen mukaan, mitä olet asettanut palveluun. Näkyy aina kuluvan päivän mukaan (esim. “Avoinna tänään klo 9–17”).
Kuvaus
Voit kirjoittaa vapaamuotoisen esittelyn yrityksestäsi ja palveluistasi. Hyvä kuvaus auttaa asiakasta valitsemaan juuri sinut.

Miksi yrityssivun täyttäminen kannattaa?
- Voit käyttää yrityssivun linkkiä omilla nettisivuilla tai somessa ajanvaraukseen
- Saat enemmän ajanvarauksia – hyvin täytetty sivu erottuu edukseen
- Asiakkaat näkevät heti tärkeimmät tiedot yhdellä silmäyksellä
- Ammattimaisesti täytetty sivu lisää luottamusta
Vinkit yrityssivun viimeistelyyn
- Lisää ainakin 2–3 kuvaa palveluistasi tai toimitilastasi
- Kirjoita kuvaava mutta lyhyt esittely (esim. mitä teet, kenelle, miten erotut)
- Tarkista osoite ja yhteystiedot – niiden pitää olla ajan tasalla
- Varmista aukioloajat, jotta asiakas tietää milloin sinut tavoittaa